606 200 193 kontakt@renewclinic.pl

Uwaga! Od 11 marca zmieniamy adres siedziby Renew Clinic na ul. Gustawa Orlicz-Dreszera 1 lokal 8 (1 piętro).

Zaznacz stronę

Mezoterapia skóry głowy

mezoterapia

Peptydowa terapia owłosionej skóry głowy

Zabieg przeznaczony jest dla osób, które chcą zatrzymać wypadanie włosów, przyspieszyć ich odrost, pogrubić i zagęścić włosy. Wskazany jest zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.

Unikalna formuła 7 peptydów i kwasu hialuronowego pobudza krążenie i poprawia ukrwienie skóry głowy a także odżywia mieszki włosowe. Innowacyjność preparatu to także opatentowana technologia przedłużonego uwalniania i wnikania substancji aktywnych – minimalna dawka skoncentrowanego preparatu jeszcze przez 2 tygodnie po zabiegu utrzymuje się w skórze, powodując powolne, długotrwałe uwalnianie się i penetrację składników aktywnych.

WSKAZANIA

- wypadanie włosów
- zagęszczenie włosów
- przyspieszenie wzrostu włosów

PRZECIWSKAZANIA

- ciąża i karmienie piersią
- dzieci i nieletni poniżej 18 r. życia
- uczulenie na którykolwiek ze składników
- zmiany skórne
- choroby skóry
- infekcje lub następstwa zakażeń paciorkowcami
- przyjmowanie leków immunosupresyjnych
- terapia sterydowa
- choroby autoimmunologiczne
- niewyrównana cukrzyca
- choroby reumatyczne

PRZEBIEG ZABIEGU

Zabieg trwa ok. 30 min. Jest praktycznie bezbolesny i nie wymaga znieczulenia.

Terapia trwa 2 miesiące i wymaga 4 sesji w odstępach co 2 tygodnie. Dla podtrzymania efektu zaleca się zabieg przypominający po 6 miesiącach.

Zabieg nie wymaga specjalnego przygotowania, jedynie dzień przed zabiegiem i po zabiegu nie wskazane jest picie alkoholu. Polega on na wykonaniu serii wkłuć w skórę głowy w powierzchniowe warstwy skóry właściwej.

Zabieg jest praktycznie bezbolesny. Lekarz podaje niewielką ilość preparatu, dzięki czemu nie jest tak odczuwalny dla skóry głowy.

Skutków ubocznych właściwie nie ma, jedynie bezpośrednio po zabiegu mogą występować niewielkie zgrubienia w miejscu podania preparatu lub też niewielkie swędzenie. Wspomniane niedogodności znikają w przeciągu 1 doby.

EFEKTY

Już pierwszy zabieg zatrzymuje wypadanie włosów. Natomiast kolejne zabiegi pobudzają krążenie i rewitalizują mieszki włosowe przyspieszając odrost włosów. Efekt jest widoczny przez rok. Po tym okresie terapię należy powtórzyć.

terapia-skory-glowy

OSOCZE BOGATOPŁYTKOWE

Płytki

Osocze bogatopłytkowe to jedna z najskuteczniejszych mezoterapii igłowych na skórę głowy. Osocze bogatopłytkowe to preparat całkowicie naturalny, pozyskiwany z krwi pacjenta, dlatego jest najbardziej bezpiecznym w łagodzeniu objawów łysienia. Osocze podawane metodą mezoterapii igłowej, ze względu na wysoką zawartość czynników wzrostu, wywołuje w skórze wiele molekularnych i komórkowych mechanizmów, które prowadzą do redukcji wypadania włosów oraz zwiększenia ich jakości oraz gęstości.

WSKAZANIA

- nadmierne wypadanie włosów
- łysienie (plackowate, androgenowe, telogenowe)
- osłabienie włosów (po chorobie, ciąży, narkozie)
- zmniejszony wzrost włosów

PRZECIWSKAZANIA

- choroby krwi: zespoły dysfunkcji płytek, krytyczna małopłytkowość, niedobór fibrynogenu, niestabilność hemodynamiczna
- posocznica
- nowotwory
- przewlekłe schorzenia wątroby
- zakażenia ostre i przewlekłe
- ciąża i laktacja
- leczenie antykoagulantami
- stosowanie aspiryny i innych NLPZ (niesteroidowych leków przeciwzapalnych)

PRZEBIEG ZABIEGU

Zabieg z użyciem osocza polega na wstrzyknięciu pacjentowi jego własnej krwi. Osocze bogatopłytkowe pozyskuje się od Pacjenta w sterylnych warunkach. Najpierw pobiera się krew i umieszcza się ją w specjalnej wirówce (używając dedykowanych do tego probówek). W wyniku procesu wirowania, z krwi oddziela się osocze. Pozyskany produkt jest wstrzykiwany pacjentowi – iniekcja osocza odbywa się poprzez technikę mezoterapii. Podczas zabiegu tworzą się nowe naczynia krwionośne, pobudza cebulki włosów oraz produkcję kolagenu i elastyny. Rozpoczyna się szybki i naturalny proces regeneracji, zmniejsza się wypadanie włosów, a te odrastające są grubsze i bardziej gęste.

EFEKTY

Włosy stają się mocniejsze i bardziej gęste. Po wykonaniu serii zabiegów możemy spodziewać się również widocznej regeneracji struktury włosa oraz pobudzenia wzrostu nowych włosów (tzw. baby hair). Silne działanie preparatu sprawia, że wzmacniają się nie tylko włosy, ale również cebulki włosów.