Depilacja laserowa w Białymstoku

Żyjesz intensywnie, dzieląc swoje życie pomiędzy rodzinę, pracę i własne pasje? Często brakuje Ci czasu, a jednocześnie nie chcesz rezygnować z doskonałego samopoczucia, jakie daje Ci idealnie gładka skóra? Rozwiązaniem jest depilacja laserowa, dzięki której trwale pozbędziesz się niechcianego owłosienia. Wyobraź sobie, że na dobre żegnasz się z jednorazowymi maszynkami lub depilatorem. Brzmi kusząco? Zatem zapraszamy do lektury!

Depilacja laserem Fotona Nd:YAG

Laser Fotona Nd:YAG stanowi skuteczne narzędzie do depilacji owłosionej skóry, ponieważ wykorzystuje najdłuższą długość fali 1064 nm, umożliwiając penetrację energii do najgłębiej położonych mieszków włosowych. Działa nie tylko na melaninę (barwnik włosów), ale także hemoglobinę, która znajduje się w naczyniach krwionośnych odżywiających włos. Nieodżywienie włosów powoduje ich obumieranie, a następnie trwałe wypadnięcie. Zabieg jest bezpieczny, nie powoduje ryzyka poparzeń, odbarwień i przebarwień. Podczas zabiegu zniszczeniu ulegają jedynie włosy w fazie anagenu – czyli aktywnego wzrostu. Uszkodzone mieszki włosowe wypadają w ciągu 2-3 tygodni. Ze względu na różny czas trwania fazy wzrostu włosa w poszczególnych partiach ciała, zabiegi wykonujemy w odstępie 4-12 tygodni.

Bezpośrednio po zabiegu depilacji laserowej można wrócić do codziennej aktywności. Czasami może wystąpić obrzęk wokół mieszka włosowego i zaczerwienienie. Należy unikać bezpośredniego kontaktu z promieniowaniem słonecznym, dodatkowo włączając preparaty z SPF 50.

Przeprowadzenie zabiegów z wykorzystaniem lasera Fotona pozwala nie tylko na usuwanie niechcianego owłosienia, ale także redukcję znamion, usunięcie brodawek wirusowych, blizn i rozstępów.

Depilacja laserowa to zabieg przeznaczony nie tylko dla osób, które cenią sobie wygodę i pragną mieć zawsze gładkie ciało, ale także dla tych, u których tradycyjne metody depilacji podrażniają skórę lub są mało komfortowe. U dużej grupy osób depilacja chemiczna, mechaniczna, woskiem lub depilatorem powoduje uczulenie lub zapalenie mieszków włosowych – nie tylko nie zapewniając spodziewanego efektu estetycznego, ale także powodując ból. W takich sytuacjach depilacja, wykonana metodą laserową jest najlepszym i długotrwałym rozwiązaniem.

Laserowe usuwanie owłosienia za pomocą FOTONA

Zabiegi laserowe wykonujemy za pomocą nowoczesnego sprzętu FOTONA, który pozwala na przeprowadzanie różnych terapii dermatologicznych i kosmetycznych. Fotona wykorzystuje najbardziej zaawansowane systemy laserowe na świecie, ich jedno z popularniejszych zastosowań to właśnie depilacja ciała.

Przeciwskazania:

• opalenizna (1 miesiąc),
  • leki światłouczulające (retinoidy, tetracykliny),
  • zioła (dziurawiec, nagietek, bratek, skrzyp polny – przestać używać na 2-3 tygodnie przed zabiegiem),
  • suplementacja żelaza, wit. A,
  • aktywne choroby skóry (np. łuszczyca, liszaj),
  • czynna infekcja skóry (np. opryszczka, liszajec),
  • peelingi (na 4 tyg. przed zabiegiem),
  • depilacja woskiem lub pęsetą na 2 tyg. przed zabiegiem – w okolicy poddawanej zabiegowi,
  • bardzo sucha i bardzo wrażliwa skóra,
  • bielactwo,
  • skłonność do powstawania bliznowców (keloidów), blizn hipertroficznych,
  • stosowanie sterydów (krem lub tabletki),
  • spożycie lub okres 6 miesięcy od zakończenia przyjmowania Accutanu,
  • zaburzenia krzepnięcia krwi, stosowanie leków zmniejszających krzepliwość krwi,
  • padaczka,
  • choroba nowotworowa,
  • rozrusznik serca,
  • choroby hormonalne oraz endokrynologiczne takie jak np.: zespół policystycznego jajnika lub cukrzyca,
  • zakażenia wirusowe: HIV, WZW,
  • czynne choroby autoimmunologiczne (np. toczeń układowy, twardzina),
  • ciąża,
  • karmienie piersią,
  • spożycie alkoholu (24 godziny przed zabiegiem),
  • nadmierne oczekiwania wobec efektów zabiegu.

Zainteresowała Cię nasza oferta? A może masz dodatkowe pytania dotyczące depilacji laserowej wybranego obszaru ciała? Skontaktuj się z naszą Kliniką w Białymstoku! Zapraszamy serdecznie!