Depilacja laserowa

Dla osób, które żyją intensywnie, a nie chcą rezygnować z doskonałego samopoczucia, jakie daje idealnie gładka skóra, idealnym rozwiązaniem jest depilacja laserowa, umożliwiająca pozbycie się niechcianego owłosienia na bardzo długo. Dzięki nowoczesnym zabiegom Pacjenci mogą pożegnać się z jednorazowymi maszynkami, mniej skutecznym woskiem i kosztowymi depilatorami.

Jakie są zalety depilacji laserowej?

Wiele kobiet odczuwa dyskomfort spowodowany problemem nadmiernego owłosienia na twarzy – szczególnie w okolicach górnej wargi oraz brody. Uciążliwy problem może negatywnie wpłynąć na jakość życia, a także obniżyć pewność siebie kobiety. Dzięki depilacji laserowej Pacjenci mogą przywrócić twarzy estetyczny wymiar, jednocześnie lepiej dbając higienę na co dzień. Usuwanie nadmiernego owłosienia rozwiązuje kłopoty związane ze zwiększoną produkcją androgenów.

Kto może korzystać z depilacji laserowej?

Depilacja laserowa jest polecana osobom, które chcą zrezygnować z tradycyjnych i nieskutecznych sposobów usuwania owłosienia. Co więcej, to nowoczesne rozwiązanie jest polecane osobom, które mają delikatną cerę i wrażliwą skórę. Depilacja mechaniczna często uszkadza naskórek, jednocześnie powodując podrażnienia na skórze twarzy. Z kolei używanie ciepłego wosku przyczynia się do uciążliwego wrastania włosków. Depilacja laserowa to najlepsze rozwiązanie dla osób, które są już zmęczone nietrwałymi efektami usunięcia owłosienia. To bezbolesny zabieg przeznaczony dla osób ceniących sobie komfort.

Depilacja laserem Fotona Nd:YAG

Laser Fotona Nd:YAG stanowi skuteczne narzędzie do depilacji owłosionej skóry, ponieważ wykorzystuje najdłuższą długość fali 1064 nm, umożliwiając penetrację energii do najgłębiej położonych mieszków włosowych. Działa nie tylko na melaninę (barwnik włosów), ale także hemoglobinę, która znajduje się w naczyniach krwionośnych odżywiających włos. Nieodżywienie włosów powoduje ich obumieranie, a następnie trwałe wypadnięcie. Zabieg jest bezpieczny, nie powoduje ryzyka poparzeń, odbarwień i przebarwień. Podczas zabiegu zniszczeniu ulegają jedynie włosy w fazie anagenu - czyli aktywnego wzrostu. Uszkodzone mieszki włosowe wypadają w ciągu 2-3 tygodni. Ze względu na różny czas trwania fazy wzrostu włosa w poszczególnych partiach ciała, zabiegi wykonujemy w odstępie 4-12 tygodni.

Bezpośrednio po zabiegu depilacji laserowej można wrócić do codziennej aktywności. Czasami może wystąpić obrzęk wokół mieszka włosowego i zaczerwienienie. Należy unikać bezpośredniego kontaktu z promieniowaniem słonecznym, dodatkowo włączając preparaty z SPF 50.

Przeprowadzenie zabiegów z wykorzystaniem lasera Fotona pozwala nie tylko na usuwanie niechcianego owłosienia, ale także redukcję znamion, usunięcie brodawek wirusowych, blizn i rozstępów.

Depilacja laserowa to zabieg przeznaczony nie tylko dla osób, które cenią sobie wygodę i pragną mieć zawsze gładkie ciało, ale także dla tych, u których tradycyjne metody depilacji podrażniają skórę lub są mało komfortowe. U dużej grupy osób depilacja chemiczna, mechaniczna, woskiem lub depilatorem powoduje uczulenie lub zapalenie mieszków włosowych – nie tylko nie zapewniając spodziewanego efektu estetycznego, ale także powodując ból. W takich sytuacjach depilacja, wykonana metodą laserową jest najlepszym i długotrwałym rozwiązaniem.

Laserowe usuwanie owłosienia za pomocą FOTONA

Zabiegi laserowe wykonujemy za pomocą nowoczesnego sprzętu FOTONA, który pozwala na przeprowadzanie różnych terapii dermatologicznych i kosmetycznych. Fotona wykorzystuje najbardziej zaawansowane systemy laserowe na świecie, ich jedno z popularniejszych zastosowań to właśnie depilacja ciała.

Przeciwskazania:

• opalenizna (1 miesiąc),
  • leki światłouczulające (retinoidy, tetracykliny),
  • zioła (dziurawiec, nagietek, bratek, skrzyp polny – przestać używać na 2-3 tygodnie przed zabiegiem),
  • suplementacja żelaza, wit. A,
  • aktywne choroby skóry (np. łuszczyca, liszaj),
  • czynna infekcja skóry (np. opryszczka, liszajec),
  • peelingi (na 4 tyg. przed zabiegiem),
  • depilacja woskiem lub pęsetą na 2 tyg. przed zabiegiem – w okolicy poddawanej zabiegowi,
  • bardzo sucha i bardzo wrażliwa skóra,
  • bielactwo,
  • skłonność do powstawania bliznowców (keloidów), blizn hipertroficznych,
  • stosowanie sterydów (krem lub tabletki),
  • spożycie lub okres 6 miesięcy od zakończenia przyjmowania Accutanu,
  • zaburzenia krzepnięcia krwi, stosowanie leków zmniejszających krzepliwość krwi,
  • padaczka,
  • choroba nowotworowa,
  • rozrusznik serca,
  • choroby hormonalne oraz endokrynologiczne takie jak np.: zespół policystycznego jajnika lub cukrzyca,
  • zakażenia wirusowe: HIV, WZW,
  • czynne choroby autoimmunologiczne (np. toczeń układowy, twardzina),
  • ciąża,
  • karmienie piersią,
  • spożycie alkoholu (24 godziny przed zabiegiem),
  • nadmierne oczekiwania wobec efektów zabiegu.

Zainteresowała Cię nasza oferta? A może masz dodatkowe pytania dotyczące depilacji laserowej wybranego obszaru ciała? Skontaktuj się z naszą Kliniką w Białymstoku! Zapraszamy serdecznie!