SCULPTRA

Sculptra to biostymulator do wstrzykiwania, który stopniowo powoduje neogenezę kolagenu poprzez kontrolowaną odpowiedź zapalną, dzięki czemu skóra staje się bardziej jędrna i zwiększa swoją objętość. Efekt zastosowania produktu pojawia się stopniowo, ponieważ organizm potrzebuje czasu, aby pobudzić wytwarzanie kolagenu. Sculptra odbudowuje skórę, poprawiając wygląd zmarszczek na okres ok. 25 miesięcy od ostatniego zabiegu.

Proces starzenia się nie omija naszej skóry, ani znajdujących się pod nią struktur. Utrata kolagenu, przebudowa kości i redystrybucja tkanki tłuszczowej przyczyniają się do zmian, których skutkiem jest utrata młodzieńczego wyglądu. U ludzi kolagen odpowiada za 75% suchej masy skóry i 33% całkowitej ilości białka, dzięki czemu zapewnia skórze wsparcie i utrzymuje jej kształt. Z wiekiem produkcja kolagenu się zmniejsza i pogarsza się jego jakość. Stopniowa utrata kolagenu nasila się w miarę upływu lat. W związku ze zmniejszeniem się ilości kolagenu dochodzi do utraty elastyczności i objętości skóry. Sculptra rozwiązuje problem utraty objętości poprzez stymulacje i odnowę produkcji kolagenu, w celu przywrócenia wewnętrznej struktury skóry. Kolagen to białko o włóknistej budowie znajdujące się w głębokich warstwach skóry właściwej, nadaje jej strukturę i wspiera działanie elastyny oraz kwasu hialuronowego . Pomaga utrzymać kształt skóry, a jednocześnie zapewnia jej gładkość i nawilżenie. Prawidłowy poziom produkcji kolagenu pozwala zachować bardziej młodzieńczy wygląd cery.

EFEKTY:
  • Odbudowuje strukturę skóry,
  • Pobudza produkcję kolagenu
  • Długotrwale przywraca naturalną jędrność skóry.

PRZECIWWSKAZANIA:

• Czynny miejscowy stan zapalny lub zakażenie,
  • Bliznowce (keloidy) i blizny przerostowe w wywiadzie,
  • Choroby tkanki łącznej,