lek. med. Marta Koper

Specjalista dermatologii i wenerologii

Specjalistka w zakresie dermatologii i chorób przenoszonych drogą płciową, zajmująca się dermatoskopią oraz dermatochirurgią.

Nr PWZ: 2508593

Informacje ogólne

W 2009 r. ukończyła Wydział Lekarski Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, a szkolenie specjalizacyjne odbyła w Klinice Dermatologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.

Jest związana z Oddziałem Zabiegowym Poradni Dermatologicznej przy Klinice Dermatologii w Białymstoku oraz z Poradnią Dermatologiczną w Białostockim Centrum Onkologii, gdzie zajmuje się badaniem dermoskopowym, diagnostyką chorób skóry, a także usuwaniem zmian skórnych.

Osiągnięcia zawodowe

Dr Marta Koper uczestniczyła w wielu krajowych i zagranicznych kursach z zakresu dermatologii ogólnej, dermatochirurgii oraz chorób przenoszonych drogą płciową m.in. organizowanych przez EADV (European Academy of Dermatology and Venereology), European Master Class in Sexually Transmitted Infections w Wiedniu, organizowanym przez IUSTI (International Union Against Sexually Transmitted Infections), a także w szkoleniach dotyczących leczenia i diagnostyki rzeżączki w Laboratorium Referencyjnym Światowej Organizacji Zdrowa w Orebro, w Szwecji.

Jest autorem i współautorem prac opublikowanych w krajowych i międzynarodowych czasopismach naukowych.

Od 2015 roku jest członkiem EADV (European Academy of Dermatology and Venereology).

Specjalizacja

W codziennej pracy zajmuje się badaniami dermoskopowymi zmian skórnych i ich diagnostyką, zabiegami dermatochirurgicznymi oraz pacjentami z dolegliwościami układu moczowo-płciowego oraz chorobami przenoszonymi drogą płciową. Posiada też duże doświadczenie w zakresie laseroterapii i dermatologii klinicznej.

Znajomość języków: polski, angielski.