Mezoterapia skóry głowy

DR.CYJ HAIR FILLER

Zabieg przeznaczony jest dla osób, które chcą zatrzymać wypadanie włosów, przyspieszyć ich odrost, pogrubić i zagęścić włosy. Unikalna formuła 7 peptydów i kwasu hialuronowego pobudza krążenie i poprawia ukrwienie skóry głowy a także odżywia mieszki włosowe. Innowacyjność DR.CYJ Hair Filler to także opatentowana technologia przedłużonego uwalniania i wnikania substancji aktywnych – minimalna dawka skoncentrowanego preparatu jeszcze przez 2 tygodnie po zabiegu utrzymuje się w skórze, powodując powolne, długotrwałe uwalnianie się i penetrację składników aktywnych.

Dla kogo dedykowany jest zabieg DR. CYJ Hair Filler ?

Zabieg wskazany jest zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.

Przebieg terapii i jego efekty.
Zabieg trwa ok. 30 min. Jest praktycznie bezbolesny i nie wymaga znieczulenia.
Terapia trwa 2 miesiące i wymaga 4 sesji w odstępach co 2 tygodnie. Dla podtrzymania efektu zaleca się zabieg przypominający po 6 miesiącach.
Zabieg nie wymaga specjalnego przygotowania, jedynie dzień przed zabiegiem i po zabiegu nie wskazane jest picie alkoholu. Zabieg z wykorzystaniem preparatu DR.CYJ Hair Filler polega na wykonaniu serii wkłuć w skórę głowy w powierzchniowe warstwy skóry właściwej.
Zabieg jest praktycznie bezbolesny, ponieważ w przeciwieństwie do mezoterapii wymaga mniej wkłuć. Lekarz podaje niewielką ilość preparatu, dzięki czemu nie jest tak odczuwalny dla skóry głowy.
Skutków ubocznych właściwie nie ma, jedynie bezpośrednio po zabiegu mogą występować niewielkie zgrubienia w miejscu podania preparatu lub też niewielkie swędzenie. Wspomniane niedogodności znikają w przeciągu 1 doby. Już pierwszy zabieg zatrzymuje wypadanie włosów. Natomiast kolejne zabiegi pobudzają krążenie i rewitalizują mieszki włosowe przyspieszając odrost włosów. Efekt jest widoczny przez rok. Po tym okresie terapię należy powtórzyć.

Przeciwwskazania.
Kobiety w ciąży i karmiące, dzieci i nieletni poniżej 18 r. życia, uczulenie na którykolwiek ze składników, zmiany skórne, choroby skóry, infekcje lub następstwa zakażeń paciorkowcami, przyjmowanie leków immunosupresyjnych, terapia sterydowa, choroby autoimmunologiczne, niewyrównana cukrzyca, choroby reumatyczne, powtarzające się anginy i zapalenie osierdzia.