lek. med. Marta Koper

Specjalista dermatologii i wenerologii

Specjalistka i praktyk w zakresie chorób przenoszonych drogą płciową i dermatologii.
Nr PWZ: 2508593

Informacje ogólne

W 2009 r. ukończyła Wydział Lekarski Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku a szkolenie specjalizacyjne odbyła w Klinice Dermatologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
Od 2011 r. jest związana z Ośrodkiem Diagnostyczno-Badawczym Chorób Przenoszonych Drogą Płciową, a obecnie również z Oddziałem Zabiegowym Poradni Dermatologicznej przy Klinice Dermatologii w Białymstoku.

Osiągnięcia zawodowe

Dr Marta Koper uczestniczyła w wieku krajowych i zagranicznych kursach z zakresu dermatologii ogólnej, dermatochirurgii oraz chorób przenoszonych drogą płciową m.in. organizowanych przez EADV (European Academy of Dermatology and Venereology), „European Master Class in Sexually Transmitted Infections” w Wiedniu, oragnizowanym przez IUSTI (International Union Against Sexually Transmitted Infections), a także w szkoleniach dotyczących leczenia i diagnostyki rzeżączki w Laboratorium Referencyjnym Światowej Organizacji Zdrowa w Orebro, w Szwecji.

Jest autorem i współautorem prac opublikowanych w krajowych i międzynarodowych czasopismach naukowych dotyczących chorób przenoszonych drogą płciową.

Od 2015 roku jest członkiem EADV, a od 2013 roku sekretarzem Sekcji Wenerologicznej Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego.

Specjalizacja

W codziennej pracy zajmuje się pacjentami z dolegliwościami układu moczowo-płciowego oraz chorobami przenoszonymi drogą płciową. Posiada też duże doświadczenie w zakresie dermatologii klinicznej i laseroterapii.

Znajomość języków: polski, angielski.